לא מעט עסקים ספגו מהלומה קשה ולעיתים אף מכה אנושה בדמות חיידק המסתורי מאיזור אסיה שתקף את העולם כרעם ביום בהיר.
בקצב מסחרר ובמהירות גבוהה הממשלה התחילה להטיל סגר ולצמצם את הפעילות כלכלית של המדינה ואלפי בעלי עסקים נותרו ללא אפציית הפרנסה היחידה שהיתה להם.
אומנם, מכל משבר ניתן לצמוח והשאלה לאן ייקחו בעלי העסקים את המושכות על מנת להחזיר את העסק שלהם לתפוקה מלאה במהירות המירבית על מנת לצמצם את הנזק לטווח הרחוק.
כבר בעיצומו של המשבר נחשפנו לשינויים בהרגלי הצריכה של הצרכנים ומעבר לתרבות של צריכת מוצרים באון ליין דרך אתרי האינטרנט.
הראשונים שהרימו את הכפפה היו רשתות השיווק ששדרגו את מערך אתרי האינטרנט שאחראיים על ההזמנות ואיפשרו לכמות גולשים רבה יותר להזמין ולקבל משלוחים בצורה פשוטה יחסית.
לנצל את ההזדמנות
המנטרה אומרת שמהלימון ניתן לעשות לימונדה וזה בדיוק ההמלצה לעסקים אחרי המשבר הגדול, לעשות לימונדה, בצורה עסקית כמובן.
כאשר תרבות הצריכה חוותה שינוי אדיר ומליוני ישראלים שינו את ההרגל ללכת בצורה פיזית לחנות על מנת לקנות את המוצר שבו הם חושקים ובמקום זה עברו לקנות בחנויות אינטרנטיות שהפכו לכלי מכירה היחיד התפיסה השתנתה מבלי שישמו לב וכעת מה שנחשב לפני חודשים לא רבים מוזר ושונה היום נשמע לנו נורמלי לחלוטין, קניות אונליין גם מאתרים ישראלים.
זה הזמן של בעלי העסקים לדאוג לאפשר לעסק שלהם למכור את המוצרים דרך אתר אינטרנט באון ליין ובכך להצטרף לשוק הפתוח לכולם ולאפשר לשגרה שנכפתה עלינו להפוך להרגל נוח במיוחד, כי מי מאיתנו לא נהנה לקבל את הקניות מהסופר עד הבית? כנראה שכולם, כך גם עם קניות של מוצרים מכל הסוגים.
איך עושים את זה?
אם בעבר הלא רחוק לבנות חנות אינטרנטית למכירה של מוצרים היה דבר מסובך, יקר וכזה שדורש מיומנות רבה מצד בעל העסק הרי המשבר הנוכחי הוכיח לנו כמה שזה פשוט ברגע שהעסקים היו תלויים בזה.
חברות הקמת אתרים רבות הרימו את הכפפה ויצאו במבצעי בניית אתרים בזול ובמחירים מיוחדים על מנת לקפוץ על הלקוחות המבוהלים מהמצב העסקי שלהם ובכך נוצר חלון הזדמנויות יקר מפז בו תוכלו בהשקעה לא רבה להקים את החנות הוירטואלית בעבור העסק שלכם, כזאת שתשרת אתכם גם לאחר שהמשבר יחלוף ואולי גם במידה והוא יחזור בעתיד.
זה הזמן הנכון והמתאים לצייד את העסק שלכם באתר אינטרנט ובחנות שתוכל לשמש אתכם לעוד שנים רבות, עם קורונה או בלי.